Karavana adım adım

Dünyayı gezmek, keşfedilmemiş yerleri görmek ve birbirinden farkı onlarca kültürü tanımak herkesin hayali. Ben de hayallerimdeki dünya turuma Ekim 2016’da işimden istifa ederek başladım. Bisikletle çıktığım bu yolculuğa başladığımdan beri deneyimlemek istediğim şeylerin başında karavan hayatı geliyordu. Sonunda 2019 yılında ikinci el  bir Volkswagen T5 alarak bu hayalimiz için ilk adımı attık! Aracımızı tamamen kendi uğraşlarımızla camper van olarak geçen yaşam alanına dönüştürüyoruz. T5 Karavan yapımı videoları çekerek ve yazılar hazırlayarak bu dönüşüm sürecini de sizlerle paylaşıyoruz! Aracımızı alana kadar geçen zamanda yaptıklarımızı da Karavana adım adım yazı dizisi ile sizlerle paylaştım. Karavana adım adım Karavana adım adım serisinde karavan alana kadar ne gibi araştırmalar yaptığımı, karavan dizaynını seçerken nelere dikkat ettiğimi, diğer karavanlı gezginlerin hikayelerini, karavanda yaşamla ilgili bazı tavsiyeleri bulabilirsiniz. Seyahatlerim hakkında Dünyayı gezmek, keşfedilmemiş yerleri görmek ve birbirinden farkı onlarca kültürü tanımak herkesin hayali. Ben de hayallerimdeki dünya turuma Ekim 2016’da işimden istifa ederek Türkiye'den başladım. Önce bisikletle Türkiye , İran, Hindistan, Tayland ve Malezya’yı kapsayan ve tam 10 ay süren bir Asya yaptım. Türkiye 'de 1 ay, İran’da 3 ay, Hindistan’da 5 ay, Tayland’ta 1 ay İngilizce öğretmenliği yaparak kaldığım turum boyunca ülkelerin kültürleri ve yaşam hakkında detaylı bilgiler edinme fırsatı buldum ve kapsamlı gezi rehberleri hazırladım. Halen yakın ülkelere kısa seyahatler düzenlemeye çalışıyorum. Tüm bu seyahatlerim boyunca beni takip eden ve gezdiğim yerleri merak eden insanları bilgilendirmeye devam ediyorum.  Çok yakında uzun zamandır hayallerimden biri olan karavan seyahatime başlıyorum! Şimdiden karavanımı aldığım zamana kadar geçen sürede başımdan geçen her şeyi karavana adım adım yazı dizisinden takip edebilirsiniz. Şimdilerde Türkiye ’nin keşfedilmemiş yerlerini çoğunlukla kamp yaparak gezmeye ve insanları edindiğim tecrübelerden faydalandırmak için Facebook, Instagram ve YouTube gibi sosyal paylaşım platformlarında paylaşımlar yapmaya ve içerik üretmeye devam ediyorum.

• karavanlı türkler
    Karavan,  Karavan günlükleri,  Karavana adım adım,  Karavanla seyahat önerileri

Karavana Adım Adım IX: Karavanlı Türkler II

Karavana Adım Adım serisi, karavan alma hayalimi gerçekleştireceğim güne kadar, yaptığım hazırlıkları ve hem bütçeyle ilgili ayarlamalarımı hem de ekipmanlarımla ilgili seçimlerimi içeren, her hafta pazartesi günleri yayınladığım bir seriydi. Karavan yapacağım aracımı aldıktan sonra serinin devamı olarak ‘Karavan Yapımı‘ serisini yazmaya başladım. Bu seride aracımızı karavana çevirme sürecimizi tüm ayrıntılarıyla anlatıyorum. Eğer karavan yapımı ve dönüşüm hakkında bilgi almak isterseniz…

• Karavanla Gezen Türkler

Karavana Adım Adım VI: Karavanda yaşayanlar | Yabancı karavancılar

• Aydos karavan

Karavana Adım Adım V: Aydos Karavan Ziyareti

• karavan almak için bütçe

Karavana Adım Adım IV: Karavan almak için bütçe

• karavan dizaynı

Karavana Adım Adım III : Karavan dizaynı

• nasıl bir karavan istiyorum
    Karavan,  Karavana adım adım

Karavana Adım Adım II: Nasıl Bir Karavan istiyorum ?